Framtidsplaner

Dudes, ibland är det skönaste som finns att sitta hemma och se på en film och bara mysa. Igår var det bästa som fanns att vara uppe till 8 på morgonen och dansa, för att sedan gå till ett helt tomt rum och sova helt ostört ända fram till 12! Så här skulle jag gärna ha det oftare, Tobi kanske kan stanna i Marocko några extra dagar?! Idag tänkte jag läsa lite Kotler, men först ska jag sova middag en stund, jag tror jag behöver det först. Det är bara 17 dagar kvar tills jag åker, 18 tills jag kommer hem... Sorry to say, men jag vill inte! Svenskt väder, svensk attityd, svenskt allt, hur ska jag ställa om till det igen från att ha kunnat mixa mellan spanska, svenska, norska och, i vissa fall, engelska seder?! 
     Jag saknar att kunna baka scones, though. Och att kunna tvätta när jag vill, och att förstå varje litet ord på flingpaketen och schampoflaskorna. Och jag saknar att göra mamma och pappa galna genom att sitta vid datorn en hel dag för att sedan förflytta mig till tv:n när de klagar på att jag aldrig gör något. Och jag saknar Fatabursvägen! 
     Jag tror jag kommer hem ett tag. Sedan måste jag skaffa ett jobb efter skolan, för i maj tänker Sarah och jag komma tillbaka! Sedan är det ju Hultsfredsfestivalen i juli och då ska vi bo i Camp Campus! Mysigt värre, haha! Och efter juni är jag ju klar med skolan så om jag tar ett sabbatsår, då kan jag komma hit och plugga spanska. Jag har framtiden för mig helt enkelt. Mysigt! 
xoxo,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0