Does it offend you, yeah?

Spanien är inte soligt längre för solen gick ner, men glad är jag fortfarande! Så glad att jag lyssnar på K T Tunstall och har spelat basket och ska se på Sex and the cityfilmen för femte gången (eller något sådant) nu! 
Har hört det ryktas om att systrarna är i luven på varandra igen - det är väl tur för dem att jag kommer hem om fyra veckor och kan leka storasyster igen..! Intrigerna i min familj verkar ju vara värre än de i Sunset Beach, om nu någon kommer ihåg 90-talets bästa dagstv-såpa! Funderar på att dra en Lovisa (no offence, jag menar att det är en bra sak, sis!) och lämna allt, typ flytta hit för gott, men det känns lite taskigt för jag vill ju vara världens bästa storasyster till Maja och Matilda, och med tre andra systrar är det nog med konkurrens även när jag är i Sverige. Haha! 
Skämt åsido, har börjat kolla lite på olika bartenderutbildningar till nästa sommar, Jesper och Momme är på och om vi åker till Gran Canaria kunde Jesper kanske fixa gratis boende hos sin kusin - härligt va?! 
Ni som inte bråkar där hemma, har ni det bra eller? Kommentarerna i min blogg verkar ju vara ungefär lika närvarande som en giraff på Antarktis - pigga upp mig ännu mer vetja! Jag saknar era fyndiga kommentarer om att jag inte gör något när jag är här, och jag vill höra allt gossip om Kalmar (listen to this Lovisa, Freddie och JB-folket!), Öland (släkten) och allt annat som berör mig! Fick ni tag på min kattunge förresten, efter att ha bott med 150 andra personer här i två månader kommer jag behöva sällskap i Kalmar, och det vore djurplågeri att dra in Sotis! 
, dags att gå - keep the sunny side up folks! 
xoxo, 

Kommentarer
Postat av: L

Du skulle ju ta hand om vilda när jag är i P, eller?

2008-10-07 @ 09:18:00
Postat av: bettan

Hej kusin ! Låter som att allt är fint i La spania, men jag har inte fått nån info om hur blinddaten gick ju..?? Var han trevlig ? Hoppas du är rädd om dej men som den metrochic du är, är i alla fall jag lugn med att du klarar dig fint !! Nu ska jag åka till Jerry, är ledig idag !! Kramisar !!!!!

2008-10-07 @ 10:39:45
Postat av: L

Förresten:

Does it offend you, yeah? VAD HÄNDER? Lyssnar du på dioyy? SEN NÄR?! :O

I'm in a total chock!

2008-10-07 @ 14:52:43
Postat av: Tina

Vi har det bra, men tycker att du snart kan komma hem! Ska låna Felix för att se om vi tål honom så han kan bo här o slippa åka till Paris med Lovisa!! Sen kan vi ju adoptera honom:) När du kommer hem blir det engelsk the-time med faster o filmtime. Fick så mkt gott the när jag fyllde (32!) Kramis

2008-10-08 @ 07:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0