Columbus day,

Min gud, vad jag har sovit idag! Mitt schema har varit varje tonårings dröm, se bara här:
03.00 Hemkomst från Bereber där vi sa hejdå till Cathe som åker imorgon
03.05 Sömn på soffan (kan verkligen inte sova i min säng, ryggen går sönder!) 
06.30 - 07.00 Väckt av Anne Randi, pratar en stund
11.30 - 12.05 Brunch
12.10 Lägger mig för en liten sovstund
18.10 Vaknar, går och hälsar på Dessie och Cilla
20.00 MAAAAT!
20.30 - 00.00 Spela spel, dampar runt och pratar konstiga drömmar med Sarah
01.00 Hur fan ska jag kunna somna nu?!
Okej, mamma och pappa, ni kanske inte blir imponerade men, God, vilken skön dag det här har varit, Lovisa och ni andra teenagers, lite avundsjuka är ni nog va?! Haha!


Imorgon är det dock bara till att börja plugga igen, spanska på morgonen och projekt på eftermiddagen - ska översätta recept hela eftermiddagen, I'm having the best time here..! Ska lägga upp lite bilder också, så fort jag hittar min kamerasladd igen. Nu ska jag nog sova! 
xoxo, 

Kommentarer
Postat av: L

Du blir inte mer omtyckt för att du skryter om hur mycket sömn nu får, tvärtom. Vi kunde bytt, jag hade körlektion vid sju (SJU, JAG!) imorse. ><

2008-10-14 @ 11:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0