Attans,

Åh, jag har bränt mig i solen. Igen. Hur kan det vara så svårt att lära sig att smörja in sig och inte somna i solen när man är 17 år egentligen?! Äh, screw it, jag har haft en bra dag ändå, jobbade på som sjutton på projektlektionen och sedan har jag legat i solen vid poolen resten av dagen - så grymt skönt! Ska plugga lite spanska senare, Manu gav oss några böcker, håller på att läsa någon serie som jag faktiskt fattar innebörden av! Tänk så mycket man kan lära sig på tre veckor! (HERREGUD! Vet ni om att det har gått en månad och en dag nu?! Jag väntar fortfarande på att min hemlängtan ska komma, men jag vet inte... Jag saknar min familj och mina vänner, men inte Sverige. Vad sägs om en massflytt, folks?) 

Men nä. Nu måste jag ut och hitta människor - är ensam på rummet, hela klassen är på zoo utom Dessie och jag, men vi har ju alltid universitetarna! 
xoxo,

Kommentarer
Postat av: Bettan

Massflytt kanske vore nåt ?? Får jag ta med en busslast släkt å komma ??? Puss, miss you !!!!

2008-10-16 @ 19:56:31
Postat av: L

Nu av alla tillfällen är det inte tillåtet att flytta! Jag behöver hela släkten hemma som målarhjälp :P

klura på den du.

2008-10-16 @ 20:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0