A day off,

Mina föräldrar är bra - nu har jag pengar igen! Och ja, jag ska jobba av dem - bara så att ingen tror att jag är en bortskämd snorunge som får allt jag pekar på... Fast. Ja. Det finns ganska mycket saker jag pekat på i mitt rum. Skit också! I vilket fall, idag har vi slappat vid poolen allihop, jätteskönt var det efter gårdagen då vi var och träffade Antonio på Rouge. 
Nu sitter jag och är jättehungrig - man blir det av att sola och bada tror jag! Åt frukost vid elva, men det är tre timmar kvar till maten nu. Kasst! Ska gå ut till de andra i allrummet, de kollar på Las Vegas! 

xoxo, 

Kommentarer
Postat av: Bettan

Kajsa, du ska inte erkänna att du vet att livet flyter på enligt räkmackesyndromet för din del, inte heller att du är medveten om att du fått det du pekat på, då kanske nån drar örona åt sig å majonnäsen tar slut :)

Kramisar

2008-10-10 @ 13:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0