Today's blog

Min dator är med nöd och näppe vid liv igen - thank god! Vet inte riktigt vad pappa menade med sin kommentar om den stora förändringen..? Pappa, förtydliga dig! 
      Hittills har det varit en skön dag, vaknade vid 8 efter en timmes snoozande, gick upp och duschade och försökte sedan få lite klarhet i vad Lissabonfördraget står för och om jag är för eller emot det över en tallrik havregrynsgröt. Min politiska åsikt förblir ganska oklar, men gröten var i alla fall god! Precis när jag började fundera på att masa mig iväg från Godmorgon Sverige och göra mig i ordning för skolan ringde mamma och undrade vad jag gjorde eftersom hon var i Kalmar för dagen. Eftersom jag inte hade några egentliga planer på vad jag skulle göra i skolan slängde jag på mig lite kläder och smink och åkte med henne på en Kalmartour. Jula, Bauhaus och IKEA avverkades bland annat, väldigt trevligt, det är så sällan man får umgås ensam med mamma på hemmaplan! 
      Nu är det skola och ett försök till att förstå Dreamweaver, tillsammans med Adobe Illustrator mitt hatprogram. Har Mathias till hjälp dock, så kanske att jag kan börja bygga grunden till portfolion idag. Nä, dags att jobba lite! 
xoxo,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0