Historia nu,



KALMAR VANN ALLSVENSKAN! 
En historisk dag, även om det var smått panikartat att hitta en TV med Canal+ sport1, men Bettan fixade in oss och Karin hos Johan och Diana så allt fixade sig, en kvart efter avspark eller vad det var, men hey, radiosporten är vår bästa vän här på Öland! Förresten tycker jag att Ingelsten är ganska snygg. Det var något man inte tänkt på förut!
Nu ska jag nog sova, klockan är halv ett och jag ska upp om fem timmar. Ska nog hänga i skolan fram till lunch så jag slipper tänka på vad jag ska laga själv och sedan blir det siesta (det kommer ta ett tag innan jag blir pigg även mellan 1 och 3 på eftermiddagen...) innan mamma, jag, Maja och Matilda sticker till torget och firar FF! 
over and out
xoxo,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0