The real me


Min riktiga hudfærg!

Ni behøver inte oroa er, jag ær inte så brun som det ser ut på førra bilden - det var bara smink! Om ni undrar øver hur jag skriver så har jag snott Matthias norska dator som ær helskum... Ikvæll børjar vi åka hem, tar tåget till Sevilla vid tjugo i sju, byter dær till Malaga dit vi anlænder vid 22.45 och sedan går flyget kvart i sju imorgon bitti. Stressigt, men vi ska fixa det! Bara vi kommer ihåg att hoppa av på rætt station i Sevilla och inte missar bytet mellan Gatwick och Heathrow i London. Eller missar tåget hem till Kalmar. Men vad fan, jag ær bondunge och Sofia kalmarbo! Hoppas bara att jag får med mig lite presenter hem till Maja och Matilda! (Och Lovisa, jag kunde inte fixa medicinen, man var tvungen att åka till ett speciellt apotek och jag hinner inte - førlåt, førlåt, førlåt!)
Hasta luego, folks!
xoxo,

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

Min mage hatar dig och tycker du ska stanna i spanien tills du har en resväska med piller. Det gör inget om det är varierande sorter, det blir dessto roligare då..

2008-11-04 @ 18:05:38
Postat av: Bettan

Jippijej du är på väg hem !!!!

2008-11-04 @ 23:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0