Sunday,

Godkväll!
Klockan är snart tio, och för att vänja min kropp vid ordentliga tider ska jag gå och lägga mig alldeles strax, tänkte bara skriva av mig lite - det är så mycket bättre än att bita ner naglarna. Helgen har ägnats åt att sova mestadels, min kropp och jag är ungefär lika synkade som en stenåldersman och en Apple-butik. Igår tror jag att jag sov 13 timmar, och i natt 10 - det är helt sinnsykt! Jag hoppas tröttheten går över snart, annars lär jag väl inte ha så mycket till liv efter skolan om dagarna!
Har i alla fall kompenserat den överdrivna sömnen lite grann idag med att tvätta. Synd bara att det hade gått en propp så att ingenting blev torrt och att en maskin inte blev tvättad. Höjden av lycka... Ja, ja - jag hängde upp allt ändå, även om inte fläkten funkar kanske det hinner torka någorlunda till imorgon bitti! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0