Plugg,

Är det bara jag som tycker att det är tre miljoner gånger svårare att designa en portfolio med en snorfylld hjärna och krupphosta? Det går inte så bra idag, ska nog bara ta och lägga mig tidigt, och sedan jobba vidare imorgon, min kropp och mina leder skulle nog tacka mig. Imorgon ska jag dessutom packa upp! Är riktigt tidig med det för en gångs skull, har bara varit hemma en vecka, men jag tycker att alla skumma giftiga djur som kan ha hoppat ner i väskan när jag packade någon gång förra måndagen bord ha avlidit nu så jag ger det ett försök! ;D
         Oasis är bra förresten, Stop crying your heart out, hade glömt hur mycket man lyssnade på den när man var liten, min hjärna vill tydligen bara dra fram dåliga musikminnen som Nordman, BSB och såna där nu för tiden - ILLA! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0