Nightlife,

Ja, Lovisa, Angeles D'Erytheia är precis samma sak som Sten&Stanley - fast på spanska.

Det blev ingenting av kvällen idag, jag är trött och ingen annan var särskilt på heller så jag har ägnat min kväll åt läsande, diskande och ett avsnitt av Pushing Daisies istället. Det är kvällar som denna man saknar Spanien och dess möjligheter att om man för ett ögonblick hade lite tråkigt bara gå in till en granne i korridoren eftersom vi levde efter regeln "alla dörrar skall stå öppna varje dag". I slutet av vistelsen kunde ju den regeln också bero på att någon sparkade in sin dörr så att den faktiskt inte gick att stänga alls, men det är petitesser som jag brukar säga!
     Nu är klockan tio över tolv, alldeles för sent, men jag ska faktiskt gå och lägga mig - imorgon blir det projekt&företagande då jag ska spinna vidare på caféidén, ni får nog veta mer då!
x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0