Några timmar senare,

Jag ska starta företag - shalalala! Sofias och mina mål kändes inte längre som om de gick åt samma håll så vi tog ett gemensamt beslut att dela på oss, och nu ska jag alltså starta ett café. I alla fall ska jag starta ett café på papperet, men det är nervöst ändå att vara själv med det - att utforma grafiska profiler och affärsplaner är inte min starka sida! Om jag klarar det här ska jag nog spara mina idéer och fundera på att sätta dem i verket någon gång om 20-30 år när jag förhoppningsvis vet lite vart jag vill att mitt liv ska ta vägen!
      Yeah, well om jag inte dör av att äta en räka och drabbas av plötslig skaldjursallergi innan eller något. You never know what's going to happen liksom...
      Ikväll är det gymnasieskolornas rugby, jag vet inte riktigt vad jag ska göra men tills jag vet vad det blir av kvällen ska jag slipa lite på min affärsidé i sällskap av en kopp te!
x

Kommentarer
Postat av: Diana

Har en extremt otrevlig bok om marknadsföring, om den kan va till nytta i arbetet avlägsnar jag den mer än gärna från min hylla ;)

Kram

2008-12-04 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0