Glasögonorm!

Dålig uppdatering här nu, förlåt! De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket, men jag har åtminstone skaffat mig ett nytt projekt - att skaffa glasögon! Lollo och jag skulle egentligen bara gått och kollat på en snygg modell när vi hade lite tid efter skolan igår, och så slutade det med att jag fick med mig fem par hem istället! Nu står valet mellan två par, igår var det de svarta (översta bilden) men idag de bruna (andra bilden)! Ja, ja. Det löser sig säkert! :)
    Och, just det. Jag har kanske fått au pairjobb i England till nästa sommar, men eftersom ingenting är säkert än måste alla som läser det här nu hålla tummarna för mig i sju månader framöver, d.v.s. tills jag har tagit studenten och kan åka och jobba!


Vilket par blir det? De här...


...eller de här?!

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej min SBFK!

Ta de första tycker jag! ;)

Puss puss

2008-11-25 @ 20:37:37
URL: http://popkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0