Fredag hela veckan,

Yeees, det är fredag! Sista fredagen på min klass praktik, så på måndag är det back to basics igen. Ska nog bli ganska trevligt, även om det ligger snö på marken och jag inte har fixat mina vinterstövlar än! Idag har det varit häng i stan med Jess och Hanna. Vi kändisspottade Patrik Ingelsten och tjejen på Åhléns, Kalmar har inte så mycket att skryta med men hänget var härligt! Ett extra plus också för att jag lämnade in min dator med en hårddisk på 40 GB och fick tillbaka den med en hårddisk på 120! JB:s it-tekniker Anders är en underbar människa, han lyckades även rädda alla mina bilder och videoklipp!
    Nu sitter jag i skolan, klockan är 4 och jag måste ladda hem alla nödvändiga program som inte ingår i baspaketet från skolan, rätt segt, men jag är snart klar! I helgen ska jag chilla i min lägenhet, kanske städa lite om jag orkar, får kolla upp det imorgon! ;D
    xoxo,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0