F-f-f-friday!

Min hjärna känns som sån där äcklig havregrynsgröt som stått och stelnat i dagar för att ingen orkar bemöda sig om att diska den eftersom havregrynsgröt faktiskt ser ut som spya. Jag ser ändå fram emot min Projekt&Företagande-lektion som börjar om tio minuter, ska se om jag får någon rätsida på mitt företag, idag är det dags att hitta på ett namn - har ni ett förslag? 

så här kul hade jag igår kväll, jag kände mig som 13 på nytt, men hjärnan lossnar i alla fall lite grann om man bakåtutvecklas till en ålder då man fortfarande var hästtjej (inte för att jag var det på riktigt, men så länge man kan prata för sin sak kan man hålla skenet uppe) och det kändes som om jorden skulle gå under om man såg en ful bild på sig själv på Lunarstorm!

Kommentarer
Postat av: jess

Roligt du skriver om gröt.

Jag har haft gröt ståendes på mitt köksbord sen i onsdags utan att diska grytan, tragiskt.

2008-11-28 @ 19:51:46
Postat av: jess

Roligt du skriver om gröt.

Jag har haft gröt ståendes på mitt köksbord sen i onsdags utan att diska grytan, tragiskt.

2008-11-28 @ 19:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0