Dude,

Min dator är sjuk. Någon nisse från msnlistan gav mig en länk, och självklart var den smittad. Det är en mörk kväll i byn, jag tror jag måste dricka lite kaffe och göra något roligt för att inte alldeles sjunka ner i sorgen. Jag tror att det här är datorns sätt att hämnas för att jag lämnade den några timmar idag för att gå ut och hjälpa mamma och efter det för att jag gick ut och red. Sist den gjorde något liknande var när den pajade hela trådlöstfunktionen på sig själv i Spanien, då hade jag inte använt den på en eller två dagar... Det är helt enkelt inte meningen att vi ska vara åtskilda, jag och min dator är som kanelbullar och mjölk, vi hör ihop. 
       Jag uppdaterar om jag lyckas plåstra om svarta lådan. Annars är det over and out för ett tag. 

Kommentarer
Postat av: Syster Fia

Säg vad som inte är virus drabbat i nu läget?! ;) hostsnörvelfräsharkelslem

Kram på dej å ska vi fika nån dag?

2008-11-18 @ 17:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0