3 koppar kaffe och en film senare,

Oh yes, det blev kaffekannan som vann den hårda dragkampen mellan sömn och vakenhet. Kaffekannan och Factory Girl. Jag har velat se Factory Girl for ages nu, och den var helt osannolikt bra! Jag tror jag suttit och förälskat mig lite i kläderna från den med, jag undrar vem som stylat?
Nu blir det filmsortering och sedan eventuellt lite sömn, klockan är ju trots allt ett... Vad är det egentligen med mig och att vända på dygnet, jag har sagt i två veckors tid att jag ska lära mig sova åtta timmar per natt, men ändå fortsätter jag att sitta uppe hela nätterna som en blind som går in i en vägg om och om igen. Jag är dummare än en koala i en igloo ibland.
x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0