Young and lovestruck,

!!!!!
Idag är en grymt härlig dag! Jag har namnsdag, och min syster fyller år (Grattis Fia!) och jag tror att jag kanske lyckats skriva till mig ett vg eller till och med ett mvg på reading/listening-delen av engelska nationella! Har dessutom pratat med bossen (Rosita) som sa att jobbet betalar resan till Växjö - tummen upp för det!
    Mailpratade också med Marius, min norska festivalhandledare, och han sa att det finns en medarbeidercamp på Hove som är mycket lugnare än de vanliga campingarna, så jag ska nog kunna bo där själv.
    Nu ska jag dricka kaffe och kolla lite på första säsongen av SATC, någon gång i framtiden hoppas jag på att kunna leva som Carrie Bradshaw med en möjlighet att faktiskt köpa alla fina skor och väskor som bara är så snygga. Som Chanels 2.55 - mitt livs hittills enda sanna kärlek (okej, mamma och pappa jag gillar familjen med!)
    Snart kommer Jess med, då blir det Växjöplanering och namnsdagsfika!

Dagens låt blir The Enemys You're not alone

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad är det med dig egentligen?! Bara mina favoriter här ju, fasen vad du apar efter :P

2008-05-16 @ 23:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0