Summerbreeze,

Sommar på G? :) Vädret suger ju, mulet med precis lagom solsken för att man ska hoppas på ett finare väder som inte kommer. Det låter ju som en riktig svensk sommar i alla fall.
    Igår blev det aldrig någon fest, Sveriges tonåringar behöver ett rejält lyft i plånböckerna är min åsikt! Istället kom Erika till mig på filmkväll som förvandlades till spelkväll innan vi ens hunnit sätta på TV:n! Hollywood, Yatzy och Skitgubbe, det var ett tag sedan - jag fick plötsliga återblickar till många, långa matraster i köket på Badhusgatan 25 när jag gick i sjuan, åttan och nian! Erika och jag satt och spelade i flera timmar innan det blev ett nattligt cykeläventyr till McDonald's vid halv tolv. Mmm, nyttigt. Eller kanske inte, men who cares?!
    Jag tror klockan var halv två när Erika cyklade hem, och jag blev kvar och hade inte så särskilt mycket att hitta på annat än att se lite på Scrubs, en av de bättre sjukhusserierna.
    Imorse blev det Ölandsbussen vid kvart över elva där jag träffade Eliana, så vi satt och pratade hela timmen det tar att åka till Köpingsvik, och efter det gick jag till konditoriet för att vänta på mamma som inte kunde hämta mig på två timmar (mmm, alla älskar KLT:s bussförbindelser?). Jess jobbade, så det blev frukost med henne, och efter ett tag kom Ida, Robert, Sofia och Hanna och skulle fika. Vinkade lite tyst till dem och fortsatte sedan läsa den oerhört djupa tidningen Barometern.
    Resten av dagen har gått åt till att jobba hos mamma och pappa, och att köra Puch Maxi till Löt för att se hur det går med frisörsalongen. Bjöds på fika gjorde det med! Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0