Petiga människa,

Oj, min petiga före detta spanskaelev till syster blev visst lite uppretad på min dåliga spanska, så för att Lovisa ska bli nöjd får jag väl ta om det hela: Hablas español? Fast jag har en svag känsla av att det ska vara ett uppochnedvänt frågetecken framför frågan med? Men, jag läste faktiskt franska och spanskaplugget börjar inte förrän i augusti!
    Släkten, med Tina i spetsen, besök i Spanien blir finemang, jag är där i två månader så ni kan ju sprida ut besöken över den tiden! Ska dock gå i skolan sex dagar i veckan, men jag har inget emot om ni pluggar åt mig!
    Fick veta att jag med 99% säkerhet kommer få VG i svenska och engelska b igår förresten. Och MVG i psykologi a om jag lämnar in en uppsats om lyckopillrens fördelar och nackdelar. Tänker skriva den som en artikel, Björn hade inga krav på hur den skulle se ut, och kanske intervjua någon, jag vill ha MVG!
    Imorgon är det nationellt prov i engelskan för oss som var sjuka, ja gska skriva en uppsats, men folket pratade om att man skulle skriva en uppsats om vad som definierar en vuxen, något jag inte tror blir så svårt, även om det är väldigt många grejer som behöver räknas in, som det faktum att en del är låtsasvuxna i ett helt liv, och att andra är supervuxna när de är 15. Jag brukar räkna in mig själv i den första kategorin med vissa slänga av den andra. Jag brukar nämligen ge mig själv lite credd för att jag har ett jobb. Och att jag kan stava till nationalencyklopedin.

Kommentarer
Postat av: Bettan

gud vad kul med Spanien !! Behöver du intervjuoffer gällande lyckopiller får du gärna använda mej, jag har knaprat. Kramis på dej !!

2008-05-23 @ 20:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0