How to save a life,

På 36 timmar har jag jobbat 20 timmar, cyklat 6 mil och börjat hata min svenska/engelskalärare ännu mer än innan, något jag faktiskt var övertygad om var totalt omöjligt. Att öka på hatkänslan alltså, de andra två var ju en bit kaka.
    Imorgon ska jag hålla tal två gånger - kan bli rätt intressant med tanke på att Lille Skutt i Bamse-serierna framstår som tuffast i världen i jämförelse med mig framför klassen. Jag brukar nämligen köra hela paketet - skakande knän, stamningar, upphakningar, rodnader, pappersprassel och, som avslutning, tårar i ögonen. Om jag bara spyr någon gång så har jag klarat av alla de jobbigaste stegen för oss med scenskräck.
    Men, men. Nu har jag några timmar på mig att skriva två tal, ett på svenska och ett på engelska. Det här känns ju toppen kanon. Inte!

Kommentarer
Postat av: Joakim

Skön blogg vad tycker du om min Ha de gott //Spanarn

http://hygienkonsult.blogspot.com

2008-05-12 @ 01:20:12
URL: http://hygienkonsult.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0