Good morning, herr Horst

Godmorgon people,
Förutom min vanliga onsdagsförsovning ser det här ut att bli en bra dag - mitt humör är inte på botten och solen skiner. Att det blåser lite grann får man väl ta som ett öländskt farmerkid - har ni varit på östra öland är en orkan i Kalmar ingenting! I eftermiddag har jag psykologi, en av de sista lektionerna på den kursen. Det känns lite synd, för psykologi har på en termin lyckats kravla sig upp till toppen av mina favoritlektioner - det är något speciellt med att kunna gräva i en människa och veta att hur annorlunda hon än vill vara så är vi ganska lika ändå! Att en del av de psykologiska idéerna låter helt sjuka är väl en annan femma!
    Nu ska jag börja skriva på mitt CV, vi ska göra en flashsida med cv, personligt brev och portfolio. Hade det inte varit ett snygghetskrav hade det känts som en bit kaka, men nu är det ju det då va, så jag får väl ge mig ut på nätet och leta inspiration!
    Jag kommer blogga mer under dagen tror jag, men tills dess tänker jag dela med mig av min festivalpepp! Mina damer och herrar, låt mig presentera Black Kids - I'm not gonna teach your boyfriend.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

MIN LÅT!! :D

2008-05-14 @ 09:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0