Begär?

!Hola! Sedan igår har jag hunnit med precis ingenting, men det är inget jag går runt och deppar för, tvättdagar brukar sluta så... Träffade The baker och fick en snygg teckning, blev  bjuden på mat av Lovisa och Jess hemma hos mig (är det bara jag, eller är det bara så sjukt skönt när folk kommer hem till en och lagar mat - man får allt det bästa, utan att behöva gå utanför dörren!) och avslutade sedan första säsongen av Sex and the city.

På tal om Sex and the city, gick jag in på seenon.com, en sida där man kan leta reda på kläder som synts i olika filmer och tv-serier. Egentligen letade jag efter en grymt snygg klänning som Serena hade på sig i tredje avsnittet av Gossip girl, men istället hittade jag den här. Är den inte sjukt fin?! Det är tur för mig att jag inte kan betala över internet med mitt Visa (är för ung fortfarande eller något sånt där) och att jag inte har typ tusen spänn att köpa den för! Dessutom har jag väl cirkus 20 väskor hemma hos mig, så jag behöver den inte, men habegäret finns där !

Jag tror jag blir tvungen att träna bort mitt shoppingberoende, så det passar ju fint med Drottning Margaretaloppet ikväll! Förra året gick Lovisa och jag halvmilen på 50 minuter precis, vilket enligt mig är en helt okej tid för en hill promenad i härligt vårväder. Ikväll kanske vi går lite fortare, den här gången är inte Lovisa med, så hon ska väl inte bli överkörd av en tjock tant på permobil som förra året.

Nu tjötar Andreas igen, jag fick just veta att jag får godkänt i multimedia, kändes som en lättnad faktiskt! Men då måste jag lämna in sista uppgiften också. Suck. Någon som vill göra en portfolio i Flash åt mig?

Kommentarer
Postat av: Syster Fia

Jag kan hjälpa dej med portfolien....vad e flash förresten??! ;P Gött att du uppar lite oftare nu =)

2008-05-28 @ 11:03:04
Postat av: syssling

har gjort en flashfilm med en trollkarl som förvandlar en råtta till giraff om du vill ha :P

2008-05-28 @ 23:17:18
URL: http://eighteenyearslater.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0