BBL,

Min syster verkar lite irriterad över min dåliga uppdatering på sistone, och people you don't want to make Jenny angry! haha! Men på riktigt allvar har jag faktiskt ingen inspiration till att skriva längre, mitt huvud är lika tomt som ett joggingspår i snöstorm - så till dess att jag orkar skriva om vad jag gör i mitt liv (super, knarkar, slåss - inte) blir det nog rätt tyst här. Kanske borde fokusera på skolan, särskilt eftersom nationella i matte är i morgon och jag har halva boken kvar att göra... Smart.

Kommentarer
Postat av: Tina

Ha-Ha inspiration.....du är bara slut efter en weekend med dina underbara fastrar i Berlin....Kram o ha det bra, hoppas att du är nöjd med alla dina "fynd"!

2008-05-08 @ 08:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0