Working class hero,

Rosita ringde idag. Nu är det bestämt att jag ska jobba på fredag och lördag, så alla som vill gratulera mig på lördag när jag fyller år får komma och köpa fika på Köpingsviks Konditori helt enkelt. Fick dessutom veta hur mycket min lön höjdes med i år, är helt okej nöjd med den nu. I år blir det dessutom lite annorlunda jobb för mig, ska fortfarande jobba i kassan och så, men ska även passa barn en del, något jag trivs bra med eftersom Isac, Lucas och jag redan är Ölands nya gangstergäng.
       Lötfesten på lördag kväll blir inte fy skam den heller. Dresscode är färgglatt, så jag har väl ett dilemma med min svarta garderob, men något ska jag nog kunna gräva fram! Fast först ska jag packa och gå och lägga mig. Ska till skolan imorgon, och måste åka från Öland eftersom jag inte har någon skjuts hem ikväll.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0