Torn on the platform,

Sitter i skolan och skriver ihop en sammanfattning på allt vi hittills gått igenom på psykologin. Håller just nu på med den psykodynamiska skolan, och inser att den där Freud var en rätt speciell människa.
Eller ja, alla de här psykologiska filosoferna verkar rätt flummiga, fast på ett smart sätt ändå. Eller ja, Watson som skrämde upp den där stackars Albert så att han inte klarade av att se några pälsdjur eller skäggiga människor över huvud taget var ju rätt skum. Men i övrigt så gillar jag det de flesta har att komma med.
Därmed inte sagt att min tjurskallighet kommer av att jag blev slagen när jag var liten, jag bara är så konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0