Skit också.

Det bär mig emot att erkänna det, men jag är avundsjuk på Charlotte Perrellis hår. Tur att klänningen var så ful med knytet i ryggen. Och att hon inte kan dansa.
Hennes bantningskur kunde dock jag behöva efter fetmabomben till mat jag bjöd på innan - matkomat är nära.
Oj, vad elak jag blev nu, låter lite som en sån där klimakterietant med hårnät, papiljotter och en väska med kattmatsburkar att slå ner alla i närheten med.
MEN NU BLIR JAG GLAD IGEN!!! BJÖRNIE BOY KOM IN! Glöggkillen! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men VADÅ? du är ju en klimakterietant med hårnät, papiljotter och en väska med kattmatsburkar att slå ner alla i närheten med. Iallafall nästan?

PUSS!

2008-03-03 @ 13:40:21
URL: http://gettogether.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0