Sick, sick, sick,

Min hals gör ont, mitt öga rinner och min näsa snorar. Kort sagt, jag är förkyld.
Skolan just nu, känns som om jag lika gärna kunde vara hemma, skriva behövs inte direkt någon skolsal för att göra. Tror jag har feber också. Men, men. Jag borde väl inte klaga, jag har åtminstone inte dragit ut några visdomdomständer som Fredrik. In fact sköter sig mina visdomständer väldigt fint och om inget väldigt konstigt händer kommer jag troligtvis aldrig känna av dem. Sånt klagar man inte på!
I helgen blir det nog en hel del barnpassning. Mamma och pappa startar den norra divisionen imorgon.
Inte mycket dataaa för mig då kanske. Eller kanske det blir det i alla fall. Jag vet inte riktigt.
Om en timme är det lunch och sedan packar jag ihop och åker hem. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Freddan!

Det sega med förkylningar är att man aldrig blir av med dom, jag blir iallafall av med min värk, förr eller senare..
Jag kräver minst 2 inlägg under helgen iallfall - förhoppningsvis fler!
/F

2008-03-14 @ 18:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0