Melodifestival?!

åh herregud,
bandet som faktiskt tryckte en recension av ICA-KURIREN är med i dagens melodifestival?! Och nu är det någon BWO-Martin-kopia (otroligt nog ännu lite fulare) som sjunger.
Det är tur att Kristian Luuk och Björn Gustafsson finns med och räddar Sveriges viktigaste public service.

Maten var god förresten. Jag är en jävel på att fixa onyttig mat.

Gud, måste gå. Mitt favorit-intetyckarom-objekt gick just upp på scenen - Linda Bengtzing. Jag vet att jag inte har träffat henne och gjort en riktig bedömning, men jag menar, Herregud - VAD HAR HON PÅ SIG?! Och vem gråter ut I EN TIDNING när en kille går tillbaka till sin fru efter två veckors förhållande.
OCH VARFÖR I HELVETE VET JAG DET HÄR?!?!?
(jag tänker skylla på farfar, han har gett mig Se&Hör en gång i veckan sedan jag jag lärde mig läsa i sexårsåldern, d.v.s. att jag läst över 500 nummer av denna tidning, HERREGUF som Lollo i sin iver skrev en gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0