Man in black,

I don't like it,
but I guess things happen that way

Jaha ja. Nu är jag insöad på Johnny Cash och The Cardigans på en och samma gång. Ska jag vara ärlig är det en rätt skum blandning... Men jag antar att min blandning ur nionde klass var värre; Aretha Franklins soulröst mixat med Rise Againsts rock/hårdrock..?
Anyway, idag har jag faktiskt jobbat lite grann. Inte hemma alltså, utan på mitt riktiga jobb. Kom dit vid två och var klar vid halv sju. Oerhört skönt! Nu är klockan halv tolv och jag borde väl gå och lägga mig efter en kväll med tacos, spel och Cash. (Johnny alltså, på pengacashfronten intet nytt). Imorgon bitti blir det nog Hipp Hippmaraton. Egentligen borde jag väl ge tillbaka boxen till Jonas, men ett litet tag till kan jag nog ha den..! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0