Lyxmiddag

Oh yeah. Idag är jag det kulinariska geniet igen! Lollo och jag är barnvakter medans mamma och pappa är på fest. Middagen består, väldigt onyttigt men ändå, av Hasselbackspotatis med Ananas- och mögelost-kotletter, bearnaisesås och haricot verts. Nice ju! Efterrätt blir vindruvor och honungsmelon :)

Har precis köpt ett par gula ballerinaskor av Lollo för 150 spänn - VINST! Min sammanlagda skuld till syster uppgår nu till 190 kronor. Känns inte jättebra, men skor är skor för sjutton!
Nu ska jag gå och titta till potatisen, uppdateringar följer när jag tröttnar på syrrornas skrik!

Kommentarer
Postat av: L

Du borde vara sjukt nöjd med skorna, de är mega-mega-mega-sinnesjukt-äckel-fina! Jag funderar på att beställa ett par till (fast x antal storlekar mindre) bara för att! MAAAAAAAAAAAAAAAT NUUUUUU! (Det luktar gott iaf)

2008-03-01 @ 19:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0