Into the wild,

månadens vill se.
Sitter hemma i kalmar, Scrubs och John Bauerdatorn är mitt enda sällskap eftersom min syster som ska sova över för närvarande befinner sig på musikal. Haha, de som känner min familj - picture this : Jenny Berg. På musikal.
Hohohoho. Helt seriöst, här sitter jag och skrockar. På riktigt.
Oj, nej. Nu kommer hon visst.
Ska fixa Lollos flyttkartonger som hon bad mig. That's right. Jag är 16 år, 51 veckor och separerad. Måste gå och skrocka lite på mitt nya, mogna, nyseparerade sätt.
Love,

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag skrockar oxå!!!! Vilken musikal såg hon? Skriv mera......Kramar från din unga!! faster

2008-03-15 @ 08:29:40
Postat av: Anonym

Releaseparty för Hairspray var det faktiskt! Gillade allt utom folket som var där,musiken var ok, och jag var toknykter- för lite hård rock helt enkelt, men jag har ju inte varit mig själv på ett tag.. Det är nog den bästa ursäkt jag kan åstadkomma för mina konstiga infall!! //J.

2008-03-15 @ 13:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0