Intelligence,

Yes, idag förtjänar jag en stor fet ironistämpel med SMARTSNYGGBRUD91 i pannan. Efter en hel dag utan kaffe, men en massa jobb i skolan kom jag nämligen hem till lägenheten för att träffa Jess och dricka te. Tyvärr var hon lika koffeinabstinent som mig, så istället för vattenkokaren var det kaffebryggaren som åkte fram. Under de två och en halv timmarna hon var här skötte jag mig dock. Drack två muggar kaffe, inte särskilt små, men det var åtminstone inte halvlitersspannarna jag brukar ha, och sedan var kaffet slut, finito, end of story. Och hade allting slutat då hade jag troligtvis legat i min säng och sovit nu vid kvart i midnatt, MEN tyvärr insåg jag att jag har ett psykologiprov att se fram emot imorgon eftermiddag, så vad gör bruden?
That's right, jag stack ner till FettoNetto och köpte mer kaffe för att hålla mig vaken i pluggandet. Så nu sitter jag här, 4 muggar kaffe senare, jättepigg och inte alls sugen på att gå och lägga mig. Det är inte så nice med tanke på att jag vet hur segt det kommer att vara att vakna imorgon. Blä.
Det värsta är nog att det bara är en falsk pigghet, hjärnan blir ju inte direkt smartare av femtioelva liter kaffe märkte jag nyss när jag gick ut i köket och hittade brödet i kylen medan smöret och osten stod kvar på diskbänken. Och nu är fjärrkontrollen borta också...

- - -

Fjärrkontrollen är hittad, hade lagt den i handväskan.
SMARTBRUD91 var det ja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

KAjsa varför eru inte i skolan? Ta o pallra dig hit nu slöfan! =)

2008-03-19 @ 08:30:31
URL: http://gettogether.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0