I can't help it,

Wei,
hade min gympalektion igår, den jag ledde. Yoga känns lite flummigt att ta in när det gäller min klass, men det är ju så skönt! De tyckte att jag ledde lektionen bra anyhow, och Chrille hade inte särskilt mycket att klaga på! Lollo tror att det var en mvg-lektion, jag satsar hårdare på vg. 
        Efter gympan var jag faktiskt nyttig också, följde med Jonas, Alex och Fredrik på mattestuga. Fast Fredrik gjorde ingenting - höhö! :P Men som Alex sa, att jobba igenom ett helt kapitel när man kommer till en extramattelektion utan bok, papper, penna, sudd, miniräknare eller linjal - det är rätt starkt jobbat.
       Massage var på schemat efter matten, första gången jag träffade Lotta på nio år tror jag vi kom överens om. Hon kunde inte sluta prata om hur stor jag blivit, och jag antar att mina 122 cm jag hade som åttaåring kan ses som rätt smått, även om jag inte direkt är en 180 cm:s modell hög på Stopp-o-väx.
      På kvällen var jag ensam hemma så jag ringde Fredrik som mådde dåligt, för min skull. Tyckte nästan synd om honom. Efter det gjorde jag squashmackor (nooo, ännu ett brott mot den hälsosamma livsstilen..!) och la en oerhört snygg turkos ansiktsmask.
Tur för Jehovas att de inte kom just då, för då hade jag nog lyckats få dem att konvertera till mysticismen och börja praktisera häxkonster miot monstret i 9A.
Britta ringde också, gratulerade mig på NAMNSDAGEN som mina kära päron kanske kunde listat ut att jag hade igår. Men jag antar att det är sånt man får ta när man glömmer sin kusins födelsedag - synden straffar sig själv? MEN OSCAR.. GRATTIS I EFTERSKOTT!

Så för att sammanfatta gårdagen med några små ord: DEN VAR SJUKT BRA!!! egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0