Helgfynd och festcitat,

Nu är allt mitt födelsedagsfirande slut, och jag är en Väldigt Nöjd Sjuttonåring. Trots att mina uppenbarligen dietande släktingar lämnade kvar en hel tiopersonerstårta till stackars mig. Chokladmousse och banan med chokladöverdrag - den lär ju itne stå här särskilt länge i alla fall!

Igårkväll var det Lötfest, där vi alla lärde oss det nya - för de som var med - hilarious uttrycket "Men, det är standard". Killen från sjöbefäl var väl inte den smartaste, men vi hade kul åt honom i alla fall! Fick present av Hanna när jag kom till festen, en jättefin klänning från Indiska från en kampanj där en del av inkomsterna går till barn- och kvinnorättigheter i Indien samt miljöskyddsarbete. Av Jess fick jag boken Bergdorfsblondiner, som jag varit på gång att köpa i evigheter, så den blev jag härligt glad av!

Övriga presenter var i urval ett überfint armband från Lollo, Amy Winehouse första platta Frank av Lollo och Jenny, TOBLERONE! av Mörhammars, rabatt på resan till Berlin, 17 Euro (en för varje år jag levt! :P) och små köksattiraljer av Karin. Och penagr överallt ifrån. Och massor med annat.
Så nu är jag glad!
Har pratat med moster idag också, har haft dåligt samvete hela dagen för att jag glömde ringa tillbaka igår, varje gång jag kollade min telefon på jobbet hade hon ringt och jag hade missat samtalet - men ikväll lyckades vi vara i närheten av telefonen båda två. Till sist!

Men nu tänker jag gå och lägga mig. Kom hem vid tre i natt och efter att vi suttit uppe och pratat Lollo, Jess, jag och Ebba som brukligt är efter en fest var klockan 4 innan jag gick och la mig och sedan gick jag upp igen vid nio. Så nu tänker jag ta igen de tre timmarna jag egentligen behöver. Godnatt!




Kommentarer
Postat av: maria

hahaha
"det är standard" ;P
grattis igen!

2008-03-24 @ 15:20:15
URL: http://berklandberkland.blogspot.com
Postat av: Jess

asså, sorry för jag sa att det var en bok, jag skäms lite..

2008-03-28 @ 20:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0