Glamliv på Öland,

Bara så att alla vet om det: Påsklov är underbara, och totalt underskattade!
Påsken över huvud taget är nu för tiden min favorithelg på hela året, jag menar, jag åt mitt första ägg IDAG, påskens sista dag, utan att någon sagt ett ord om det. Jämför det med reaktionen på om jag skulel säga att jag inte rört en bit julskinka eller en enda köttbulle förrän på annandag jul? Jag skulle vara totalt utstött ur den kristna (och övriga julfirande) religionen.
Dessutom vaknade jag i morse vid halv tio, och istället för att gå upp låg jag och läste min nya bok, Bergdorfblondiner, utan att mamma eller pappa kom in och klagade på min osannolika lathet. Gick faktiskt inte upp förrän halv elva då jag satt själv vid ett festdukat frukostbord och drack kaffe och åt mitt kokta ägg (perfekt tillagat) och läste min bok.
Fram tills i morse har jag haft lite svårt att förstå den där ensam frukost med en chicklitt och kaffe-grejen, men herregud. Try it säger jag!
Men nu ska jag fortsätta leva min nya livsstil och utöva yoga eller något, eller kanske umgås med min familj?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med,Påsken slår julen med hästlängder! Får jag låsa boken efter dig? Vi kan göra ett byte, du får låna den där rosa boken (som jag fortfarande inte låst..) och jag får låna din? :)
Nice att du gillade äggen förresten, guess who made them.. :P

2008-03-24 @ 23:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0