Fredag,

Bowling i kväll hörrni!
Men först är det yoga! Känner att jag låter som världens träningsjunkie, men det är jag inte! Faktiskt. Fast det skulle nog vara skönt att vara en.
Funderar på att lämna skolan lite tidigare idag, då hinner jag äta något bra och ändå inte ha en massa mat i magen när jag tränar. Min Crusoe-blogg kan jag ju ändå jobba på när som helst, allt jag behöver är ju lite papper och en penna, alternativt en dator med batteri.

Ska höra med Mathias.

btw, Öland ikväll. Igen. Mitt liv känns lika inrutat som ett schackbräde just nu, det är bara skola, träning, Öland och så tillbaka igen. Funderar på att göra revolt - kanske till och med färgar håret.
Att min syster funderar på att bli särbo med mig känns ju kanske inte så inrutat. Lägenheten blir nog lite större och tommare. Känner mig hemsk, men jag håller faktiskt med om att det kanske är till det bättre att vi inte umgås 24/7, vilket vi gjort nu i ett år och lite mer.
Fast ändå. Hon är ju min syster?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0