Birthday cake,

Eftersom vi firar Matilda imorgon kan jag lika gärna skriva ner min otroligt långa önskelista här medan jag kommer ihåg det - och oroa er inte, den kommer innan min födelsedag också. Men, gott folk, det jag vill ha är alltså :

- PENGAR!!

That's right folks, min lista är i år tjugoåtta rader kortare än vanligt, eftersom det enda jag vill är att spara ihop pengar till min Resa med stort R. Skit samma om jag inte kommer till Paris när mamma och pappa gör det, då åker jag någon annanstans på egen hand. Disneyland får väl vänta tills jag adopterat några ungar som 40-årig superjournalist. Just nu är New York stället jag är inställd på, och som alla vet är en resa dit inte direkt som att köpa ett paket nudlar på Netto, så ja. Pengar är vad jag önskar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0