Addicted,

Gud, gud, gud, gud - något i min skalle är ju helt klart frånvarande. Jag har just druckit upp en hel kanna kaffe utan att märka det?! Är det här över huvud taget fysiskt möjligt?! Jag sitter inte ens och skakar på knät som jag i vanliga fall brukar göra...
Den här krävande eftermiddagen krävde ändå en massa kaffe - eller inte. Det enda jag gjort är att se på ett avsnitt av Totally Spice (det 3000:e?) med Matilda, och att se på 27 dresses, varav ungefär varannan scen var svartvit, väldigt irriterande men troligtvis något man får leva med när man inte går och ser filmen på bio eller väntar tills den kommer ut på dvd. Just nu känner jag mig faktiskt bara som en oönskad stor klump som gömmer sig vid datorn för att inte vara i vägen, en känsla som är totalt ogrundad, men tyvärr så stark att jag tidigare idag fann mig sitta bredvid mamma och helt frivilligt säga att jag gärna går upp vid fem imorgon bitti (min sista dag på lovet) och hjälper henne mjölka kor..?! Jag säger bara det, att ju fortare jag kan ta mig hem till Kalmar och leka snobb igen desto bättre!
Mitt humör är dock på topp, antingen har kaffet börjat verka, eller så är det för att jag håller på att återställa mitt musikbibliotek igen - för de som inte minns det lyckades min dator radera cirka 14 Gb med musik för någon månad sedan... När jag satt i klassrummet och grät över det hade vi ett väldigt ansträngt förhållande, men vi börjar som tur är hitta tillbaka till varandra igen.
Om en timme ska jag gå och lägga mig, tyvärr ingen fest för att sörja att lovet är slut för min del, men de som går ut i kväll får väl festa för min del med. Den här timmen ska jag ägna åt att älska Jack Peñate och att försöka klura ut hur sjutton jag ska få hem min klädhög som tycks ha växt med minst 3 resväskor sedan jag kom hit..?
Over and out,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0