Men ni öländare,

Na. na, na na-na. Jag tog mig hem till sist! Eller, hem och hem jag åkte från Hultsfred i förrgår, stannade till i lägnheten till igår för att sedan fastna hos Jenny i Borgholm fram tills idag. Men inom en snar framtid på en sisådär två timmar verkar det faktiskt som om jag ska åka till mamma och pappa. Tänkte stanna där någon dag innan jag flyttar till Västergården över sommaren - Lovisa får ta mitt rum när hennes hus är uthyrt nämligen.
          Summan av Hultsfredskardemumman kommer nog en annan dag - har hittat X antal snygga bilder på mig med Hannis och Fia och Ida, Maria och Carolina. Nu ska jag snart åka och klippa mig.  Fräscht!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0