ångestpanik och panikångest,

Satans helvetes alla jävlar, jag behöver hjälp! Efter gårdagens Springbreakhäng (som mest var häng hos mig i trädgården, men ändå) fick jag en smärre chock, typ i klass med "ge mig en papperspåse jag hyperventielerar"-chock, när jag insåg att vi har prov på Modernismen och Postmodernismen imorgon. När jag lugnat mig lite tänktle jag efter lite, och sedan tidigare vet jag ju att jag har rätt lätt att få in saker i sågspånen jag brukar kalla hjärna, så jag sköt upp plugget till idag för att kunna mysa i solen med grill och chill och allmänt häng med diverse sköna typer.

På den tiden trodde jag väl kanske inte att det var 100 sidor jag skulle kunna... Åhh, livet suger hårdare än en Nilfisk dammsugare just nu. Fast änd inte, för det är soligt, det är varmt och jag sitter i shorts och linne på gräsmattan och pluggar och pratar med kompisar. Dessutom har Tina releaseparty för nya salongen imorgon - jag längtar! Får se hur jag gör med provet, antingen går jag dit imorgon och skriver ett dåligt prov, eller så skriver jag det nästa vecka och satsar istället på att plugga hela den här veckan. Jag missar i och för sig en ledig eftermiddag som de andra får, men får chansen att skriva vg eller mvg istället för ig. Det känns rätt värt det.

Nu blir det mer plugg, har 30 sidor kvar att läsa, och den här gången ska jag försöka att inte somna som jag gjorde nyss! Sedan blir det till att fixa lite lunch och att beundra mina nya jeans jag köpte igår.

Kram-kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0