Det finns ett ord som kallas lyckan

Bästo dag idag. Vaknade upp i Borgholm med en Jenny i högsta hugg med packningen inför enveckasbesöket på Visingsö. Låtsades inte vakna, men insåg snart att jag var tvungen att gå upp för att vinka hejdå till syster och hundten. Till slut var jag ensam i lägenheten - passade på att kolla på Mean Machine, grymt bra film - fastnade för Jason Statham så sent som igår när vi såg Transporter.
     Åkte sedan hem och bråkade med familjen så rutorna nere i afrika skakade, sånt man får ta när man är tonåring antar jag, men jobbigt är det ibland ändå. Den här gången gälde det vanlig tonårssvartsjuka på varför ena systern får göra allt det roliga när man själv inte får göra någonting annat än plocka in i diskmaskinen o.s.v. Det kan ju iofs bero på att jag inte bor hemma - och jag vill inte göra det heller, till skillnad från Lollo - men ändå. Från att ha haft mamma och pappa till hands dygnet runt till att sedan behöva fatta en massa beslut själv - det är jobbigt. Det slutade i alla fall med att mamma och jag inte pratade med varandra, och att jag tjatade till mig lite pengar från pappa innan de satte sig i bilen till Skåne. Härligt tänkte jag argt och åkte på minisläktträff på Föra gocartbana. Inga speciella news därifrån, det mesta var som det skulle. Bäst var väl att jag fick övningsköra lite med Bettan på hemvägen - automat igen, härligt som sjutton!
     Till slut var klockan dock kvart över tio, och jag fick äntligen sätta mig i farfars bil för att hämta dagens finest - Kerstin! En graviditet kunde ha passerat under tiden som gått sedan jag sist såg henne - men hon såg som tur var fortfarande smal och snygg ut! Efter ett antal timmars dubbelvikt, golvliggande asgarv har vi nu fattat ett kollektivt beslut att gå och lägga oss. Kerstin gäspar värre än en blåval i färd med att sluka ett stim med krill, så piken är uppfattad... 
    Goodnight folks!

Bjuder än en gång på den här oerhört snygga studiobilden. Förstår inte hur jag kunde få ett ig med sådana här seriösa bilder i bagaget?! Haha!
Jag bjuder på en skum flumbild från början av vår fotokurs - Hassel och jag hade kul i alla fall! Det var tider det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0