Into the night,

Igår kväll pratades det mycket om hur en del människor gråter för allting, medan andra verkar har tårkanaler torrare än Saharaöknen (Ja, efter att man kommit över berngrinigheten när man tjuter för precis allting!). Jag tycktes höra till den senare kategorin, fast jag visste nästan redan det, men sedan spann vi vidare till att prata om olika grejer ALLA gråter till. Jag höll med om att man gråter till The Notebook (så sjukt härlig!), men Lejonkungen och Titanic hade jag lite svårare att förstå var de tårframkallande scenerna kom in (Lejonkungen är ju så gott som en komedi, och i Titanic är det för tydligt att det är vaxdockor och inte skådespelare som sjunker under vattenytan), men efter ett tag mindes jag en musikvideo som var med på Voxtopp för ungefär tio år sedan. Då jag inte kunde minnas vad bandet hette blev jag tvungen att ringa Lollo, och hon hjälpte mig - The Motorhomes låt Into the night, mer känd som Laikalåten - DEN grät till och med mitt sjuåriga jag till!

Kommentarer
Postat av: jess

jag lipar åt allting.

det är sjukt.

2008-07-28 @ 13:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0