Ansökan från en desperat,

Hej, mitt namn är Kajsa P-B, jag är sjutton år och undrar om ni söker personal? Kommer från en stor bondefamilj där jag säkert lärt mig nyttiga saker, såsom att mjölka kor, bråka med mina 5 systrar och att laga snabbmakaroner och färdiga köttbullar. För närvarande jobbar jag mitt tredje år på Köpingsviks Konditori, men skulle uppskatta ett byte ett wienerbröd mot ett journalistjobb kanske? Mina halvtaskiga betyg och förmåga att ständigt försova mig ser jag inte som ett problem - endast en möjlighet! Om inte annat är jag bra på att köra barnvagnoch att muta hundar till att sitta still.
Tacksam för snabbt svar,
desperat jobbsökare 91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0