Wednesday morning at the multimedia class

Onsdag morgon, 08.48 och jag lever.
Multimedian idag är rätt lugn, och jag kan glädja er med att jag bara var två minuter sen, och då hade jag faktiskt stått och pratat med Mathias i korridoren i minst tjugo sekunder.
Trots vissa smärre incidenter på F&S i måndags kväll (ja, det inkluderade graviditetsfrågor från en tant, pinsamt - men sant.) som ledde till att jag inte tränade alls igår mår, är detta på väg att bli En Mycket Bra Dag. Jonas gav mig nämligen HippHipp-boxen alldeles nyss! :D
Därmed har han förtjänat titeln Dagens man.
Ikväll blir det träning, känns härligt, eftersom jag var lat igår blir det ingen yoga, utan idag blir det Ki-Box, något jag inte varit på sedan jag gick i åttan, men då var det i alla fall helt sjukt kul! Man springe rliksom och boxas med luften, kan det bli bättre?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0