Opeppad students random blogg

Fyra timmars sömn speglar sig i mitt humör och musiklyssnande. Jag fattar verkligen inte vad som tagit åt mig, kan inte somna alls längre. Eller, jo. Det är ju inte som om jag lider av insomnia eller något, det är bara det att när man går upp vid halv sex är det rätt jobbigt att fortfarande ligga vaken när klockan är ett...

Fast egentligen är det inte sömnbristen som bekymrar mig, den går alltid att kickstarta med några koppar kaffe i timmen, utan att det blir inspirationen som försvinner totalt. Den lilla jag hade innan vill säga.
Fotografisk bild är inte riktigt min grej, allra minst kvart över åtta varje måndagsmorgon - det är väl det enda jag avundas alla kaggnister att de har möjlighet att välja Text utöver foto och rörlig bild.
Men, sånt händer, min skola är bättre än deras, och imorgon blir det film med, suck on that Kagg.

För att återgå till mitt musiklyssnande jag nämnde innan, så beror det nog inte så mycket på sömnbristen som på Jonas. Han berättade nämligen om en sjutk bra singer/songwriter, Jaymay, så då var jag ju tvungen att kolla upp denna kvinna lite grann, och ja, hon var sjukt bra. Det var bara det att det fanns en massa klicka-vidarelänkar, så nu sitter jag och letar efter en massa mer musik jag kan lyssna på. Hittade Feist också, har bara hört två låtar än, men de två var bra ändå :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ska vi ta en diskussion ?

2008-01-28 @ 19:25:05
Postat av: random

Men, sånt händer, min skola är bättre än deras, och imorgon blir det film med, suck on that Kagg

HAHAHAHAHAHHHAHAH

2008-02-08 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0