Medialektion 25/1

Gud, vad härligt att få såna här redovisningsidéer uppoppandes i huvudet bara så där! I och för sig var vernissagen Lovisas idé, men jag tänker ändå ta åt mig äran åt att fråga konstmuseet om lokal - även om det itne är säkert att det är där vi kommer vara...
Efter en snabb rundfrågning är vi sex, eventuellt sju "fotografer" som vill ha en vernissage. Lovisa sa något om att vi kanske skulle fixa visitkort också, och någon lapp om att vi allihop vill ha praktik och sånt. Om nu fotona håller..?
Vi håller tummarna!
Gosh, jag måste säga att Lovisas idé att ta en kaffe på Holmgrens var ett genialiskt drag - finns det någonstans man tänker lika bra som på ett café?! Dessutom kändes det väldigt media att fika, haha!
Tänkte sticka hem nu, sno med mig en kamera och lite så där. Jag fattar verkligen inte varför alla artister knarkar, jag känner mig hög på all denan kreativa energi som flödat genom mig den här eftermiddagen! Jag har nog inte varit så här kreativ sedan jag sydde barbiekläder som nioåring...
Det är nice.


Kommentarer
Postat av: mamman

Det som skiljer den som lyckas från den som inte gör det är om man är MÅLINRIKTAD.Ett mål ska vara SMART=Specifikt Mätbart Attraktivt Realistiskt Tidsbestämt.
Bra jobbat och lycka till,kramar från mamman

2008-01-25 @ 18:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0