Mediafredag : Produktionsfasen!

Okej, jag ska erkänna att jag helt har snöat in på att fota svanar. Men det är ju åtminstone någonting jag fotat! Även om det inte är platser eller whatever jag sagt att jag ska fota...
Dagen kändes seg i början, men efter en kopp te och genomgång av DigitalFoto, blev man något så när mer pepp.
Visade sig vara bra att böra med tidningen också, kunde utnyttja lite av tipsen i tidningen i fotandet, tror jag ska göra lite så där lite oftare nu :)

Lägger upp två av mina oredigerade svanbilder - annars har jag inte en aning om vad jag ska använda dem till :P



Snart är det deadline, ska fixa ett ställe att sätta mina verk på. Men sånt löser sig.

Kommentarer
Postat av: mathias

"svanoholic" ok, vad är de andra bilderna? som sagt bättre ta kort på någt än inget alls, men... behöver jag vara orolig?

2008-01-13 @ 20:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0