Media : Januari 18, 2008

Jodå, den här dagen har varit nyttig, letat fotoramar och bestämt mig för att använda de bilder jag vill ha i arbetet.
Försökte skriva ihop någonting, men måste troligtvis lägga samman bilder först så jag kan se ett samband mellan dem så jag verkligen kan skapa en berättelse.

Letar just nu en lokal, men det känns lite onödigt att ha en kontorslokal på 130 kvadrat om jag bara har typ fem bilder..? Annars hänger jag upp dem i någon sal på skolan och pysslar i ordning lite där istället..
Lite ljus och schysst musik lättar upp även det tråkigaste rum.

För att prata i skoltermer och betygsätta mig själv på arbetsinstatsen idag sätter jag dock bara ett G. Men det är sak samma, för nu känns det som om jag har koll på läget i alla fall! :)


Kommentarer
Postat av: mathias

bilderna gav mig en klump i halsen. det är bara att inse att man är vuxen när tårarna är nära så fort det blir lite berörande vad gäller barn, familj etc.
Ge mig mer... räcker det som kommentar Kajsa?

2008-01-18 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0