Media / Foto : Januari 14, 2008

Började dagen med att stanna på Öland för att fota. Var lite segt att gå upp dock, trots att jag varit sjukt noggrann och till och med kollat när solen går upp för att maximera fototiden (eller, ja... för att se hur länge jag kunde sova, men det ena ger väl det andra?!). Hade mindre tid än jag trodde på mig så idag fick Matilda vara modell, och sedan bestämde jag mig för att istället använda de bilder jag hann ta igår medans takfärgen torkade på rummet.
Trodde inte att det skulle bli så många, men fyllde ett helt kort så 340 foton har jag väl, och något borde väl gå att använda, hoppas jag, :)

Vad gäller alla fotouppgifter känner jag mig just nu som en elefant på nordpolen - helt lost. Optimistisk som jag är hoppas jag dock på att denna lilla tankeblockad ska försvinna snart, och då får jag sätta en ryslig fart med fotograferandet. Mönster borde väl finnas överallt, så det blir förhoppningsvis det jag fotar först.

Funderar även på att döpa om mitt mediatema från "platser" till "vykort" eller något, för hur jag än gör kommer det troligtvis se ut som om det är vad det är ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0